HTML

thebigtravel

Ausztrália, Új-Zéland, utazás, élmények.....

Archívum

2008.06.30. 02:16 Wolf,Blez,Jeremy

Első napok

Reggel elmentünk kocsikázni kicsit Sydneybe, szétnéztünk a kertvárosi részekben. Elég nyugisan éldegélnek itt, a belvárosban nem jellemző, de a kertvárosban már szép megtermett jószágok is vannak a kertekben. Sok a kétüléses pickup tuningverda, de a sebességet durván be kell tartani mindenhol, ezért nem értem minek vesznek ilyeneket. Nagyon sok lámpában van trafipax meg piroslámpa kamera, ha átmész már küldik is a csekket. A rendőrök pedig nem igazán viccelnek errefelé, megvesztegetés meg 100%ban lehetetlen. .... Meg lehet szokni.

Kertváros tuningverdával

Ők is itt laknak

Dél körül Sydney keleti részében voltunk, és lecsekkoltuk az egyik öbköt is. A víz mondhatni rohadt hideg, 16-17 fok, de a sziklaugrálást azért nem hagytuk ki. Kb. 8 m magas volt a szikla, nem olyan vészes. Majd keresünk magasabbat... :) A kilátás viszont felejthetetlen volt.

Sziklaugrás Sydneyvel a háttérben

Du. átmentünk Sydney leghíresebb strandjára, azért ahhoz képest, hogy itt tél van, sok a szörfös. A part nem véletlenül híres, persze bementem a vízbe hullámúszni, és nem volt rossz. :) Aztán volt egy kis Barbecue parti ott lent mindenféle magyarokkal, akiket közben megismertünk, szóval vicces este volt, de azért a Jetleg este kilenckor ágyba taszított minket.

Bondi Beach

Hajrá Spanyolok.

Sok kép

Szólj hozzá!

2008.06.28. 15:12 Wolf,Blez,Jeremy

Utazás 2008.06.26-27-28

Elindulás:

Well az indulás kissé izgalmasan alakult, kicsit több mint egy óra volt csupán kijutni a reptérre a gyorsforgalmi úton, de Humy elkerülőtechnikájának köszönhetően kijutottunk. A géphez jó magyar szokás szerint egy tömött buszban vittek ki a 40 fokban, de túléltük. A Malév gép elég magasan repült, ilyen a legmagasabb felhők felett az élet.

Frankfurt:

Vicces módon a reptér melletti török kajáldában kb. 40 török taxissal néztük a meccset kb. 40-4 felállásban. A négy orosz drukker meglepően hangos volt. :) Naplemente meg kebab meg meccs. Mi kell még?

Frankfurt - Singapore

Kb. 13 óra repülőút után megérkeztünk Singapore-ba, de az utazás meglepően gyorsan telt el. Aludni azért elég neccesen lehet, mert a gép rendesen megzavar. A felszállás után be kellett húzni az ablakokat, mert a nap nagyon erősen világított, illetve mesterséges éjszakát kellett varázsolni az alváshoz. Egy ekkora gépben egyébként semmit sem érezni, sem a felszállást sem a turbulenciát. A kaja finom volt a lefagyasztás már kevésbé, hűtve szállítottak minket Singapore-ig ahol viszont korrekt idő volt. 33 fok és durva páratartalom. Alig kellet várnunk hamar megtankolták a gépet, és kb. egy óra múlva indultunk is tovább.

Singapore - Airport

Singapore - Sydney

A második tíz óra már hamar elrepült... :) Sydneyben alig ellenőríztek minket, de a reggel hat órás megérkezés magyarázhatja ezt. Balázska már várt ránk a reptéren, és taxival mentünk be a városba. Balázs kérte, hogy üljek előre, én el is indultam jobbra a kocsi elejéhez mikor kérdezték, hogy hova megyek. A taxis meg nézett rám és röhögött, hogy én akarok-e vezetni. Jó nagy röhögés lett belőle, és végül nem én vezettem, úgyhogy beültem bal oldalon előre :) Fura volt a balratartás. Hajnalban még besétáltunk a vároba, de a 48 óra talpon kidöntött minket és de.11-kor már elaludtunk. Illetve én egészen estig, aztán persze nem ment akkor mikor keleltt volna, de hajnali négykor azért sikerüt elaludni. A szállásunk kb. 10 perc sétára van az Operától és mindentől, szóval nem rossz.

The Jet

Csekkoljátok, a http://www.indafoto.hu/thebigtravel oldalt, ott még több kép van. See You.